Gdzie warto kupować meble biurowe i na co zwrócić uwagę podczas ich wyboru?
Szukasz mebli do nowego biura? A może przyszedł czas na wymianę wyposażenia? Aranżacja wnętrza siedziby firmy lub szkolnego sekretariatu to nie lada wyzwanie. Po pierwsze musisz wybrać meble idealnie dopasowane do potrzeb przyszłych użytkowników. Po drugie musisz znaleźć dostawcę, który nie zawiedzie twoich oczekiwań. Liczy się zarówno jakość kupowanych mebli, jak i współpracy ze sprzedawcą.
Jakich mebli biurowych potrzebujesz?
Bez względu na charakterystykę funkcjonowania biura, podstawą każdego stanowiska pracy jest solidne biurko i wygodne krzesło. Zanim zaczniesz przeglądać oferty producentów i sprzedawców mebli biurowych, zaplanuj przestrzeń w pomieszczeniu. Ile osób będzie pracowało w nim na co dzień? Jakie ustawienie biurek będzie najkorzystniejsze dla pracowników? Czy i ile dodatkowego miejsca na przechowywanie dokumentów będą potrzebowali?
Podczas wyboru biurka przyjrzyj się jego budowie. Jeśli pracownicy korzystają z komputerów stacjonarnych, koniecznie wybierz tzw. biurko komputerowe z dodatkową półką na jednostkę PC oraz wysuwaną półeczką na klawiaturę. Zastanów się, czy lepszy będzie mebel ze wbudowanymi szafkami, czy może dostawiany kontener. Kolejna kwestia to wybór krzeseł. Przy stanowisku biurowym powinien znaleźć się regulowany fotel na kółkach. Możliwość ustawienia wysokości siedziska i położenia oparcia pozwoli na optymalne dopasowanie miejsca pracy do potrzeb każdego pracownika. Do sali konferencyjnej i recepcji możesz wybrać krzesła bez regulacji, które są zwykle tańsze, ale też dostępne w większej gamie fasonów.
Do przechowywania dokumentów potrzebne będą regały. Zastanów się, czy potrzebujesz szaf zamykanych na klucz i jaka stylistyka bardziej ci odpowiada. Do wyboru masz klasyczne meble skrzyniowe z frontami w kolorach naturalnego drewna i bardzo wytrzymałe, ale nieco mniej eleganckie szafy metalowe.
Korzystny zakup mebli biurowych
Wiesz już, jakich mebli biurowych potrzebujesz. Teraz czas na poszukiwania dostawcy. Jeśli zależy ci na wysokiej jakości wyposażenia, atrakcyjnych cenach i szybkiej dostawie, rozejrzyj się za lokalnym sprzedawcą. Wszystkie ze wspomnianych wcześniej elementów wyposażenia biur znajdziesz w ofercie firmy CEZAS z Lublina. Szeroki wybór certyfikowanych mebli skrzyniowych i krzeseł to nie jedyna zaleta przedsiębiorstwa. Przejrzyste zasady składania zamówień i płatności, przystępne ceny dostawy oraz możliwość skorzystania z transportu sprzedawcy na terenie całego województwa lubelskiego – wszystko to sprawia, że grono zadowolonych klientów CEZAS nieustannie się powiększa. Kupując w sklepie internetowym, klienci mogą korzystać z atrakcyjnego programu lojalnościowego (system punktowy).
Co jeszcze wyróżnia wspomnianego dostawcę na tle konkurencji? Przede wszystkim fakt, że meble dostarczane są do klienta w całości, co znacznie ułatwia i przyspiesza urządzanie biura. Jeśli nie chcesz poświęcać czasu, energii i nerwów na samodzielne składanie mebli, koniecznie skorzystaj z takiej formy dostawy. Gotowe meble z fabryki to zresztą znacznie więcej niż wygoda – są też po prostu trwalsze, solidniejsze i bardziej stabilne.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Cekar Firma handlowo-usługowa Krzysztof Cebo
43-300 Bielsko-Biała, Leszczyńska 5a
-
-
-